سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن امروز افتتاح می‌شود

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در نخستین روز سال جدید با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۶۵۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳ - 20March 2024

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن امروز افتتاح می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با شعار می خوانمت، عصر امروز، چهارشنبه اول فروردین با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) آغاز می‌شود.

این نمایشگاه که از ساعت ۱۷ تا نیم ساعت بعد از بامداد میزبان علاقه‌مندان به قرآن کریم است تا چهاردهم فروردین ادامه دارد و شامل بخش هایی همچون کتاب و نرم افزار، صنایع دستی، هنرهای دینی، مشاوره، حوزه و دانشگاه، آموزش و پرورش، کودک،نوجوان، نوآوری و دانش بنیان، هوش مصنوعی، ترجمه قرآن، نهج‌البلاغه، دعا، فلسطین و طوفان الاقصی، محافل خانوادگی، مسابقات و رویدادها و نشست های محتوایی و حفظ آسان قرآن است.

بخش بین الملل نمایشگاه قرآن از امروز تا هشتم فروردین با حضور نمایندگانی از ۲۵ کشور برگزار خواهد شد. در بخش داخلی نیز ۴۵ موسسه قرآنی و ۲۴ نهاد دولتی و حاکمیتی مشارکت دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شنبه ۲۶ اسفند در مراسم رونمایی از پوستر سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: خانواده، محور نمایشگاه قرآن است لذا تلاش کردیم تا رویدادهای تعریف شده در نمایشگاه به دنبال تربیت فرزندان باشد. در واقع نمایشگاه قرآن بهانه‌ای برای گردهمایی فرزندان به همراه خانواده است.

وی ادامه داد: ما در نمایشگاه قرآن به دنبال ایجاد یک فضای پرنشاط دینی برای خانواده ها هستیم. خانواده، محور قدرت آفرینی مطلق ما در حوزه مسائل فرهنگی است. به هر اندازه به خانواده اهمیت دهیم، به همان میزان به همبستگی خانواده کمک کرده ایم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار