با صدور پیامی؛

استاندار مازندران عروج شهادت گونه حماسه خوان لشکر ۲۵ کربلا را تسلیت گفت

«سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران با صدور پیامی عروج شهادت گونه مداح و جانباز دفاع مقدس «عسکری اسماعیل پور» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۵۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵ - 23March 2024

استاندار مازندران عروج شهادت گونه حماسه خوان لشکر ۲۵ کربلا را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از مازندردان، «سیدمحمود حسینی پور» استاندار مازندران با صدور پیامی عروج شهادت گونه مداح و جانباز دفاع مقدس «عسکری اسماعیل پور» را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

رحلت یکی از رهپویان مسیر ایثار و از جمله‌ی مداحان اهل بیت اطهار (علیهم السلام) زنده یاد «عسکری اسماعیل‌پور» موجب تالم و تاثر فراوان اینجانب شد.

نوای آن بلبل نغمه خوان اهل بیت و صاحب صدای شورانگیز دوران دفاع مقدس که با شعر «بهر فتح کربلا این کاروان – می‌رود این لشکر از مازندران» در دل‌های رزمندگان، شور و غوغا به پا می‌کرد، در صفحه خاطرات آن دوران حماسه و عشق برای همیشه ثبت و ضبط خواهد ماند.

درگذشت معلم جانباز، رزمنده دفاع مقدس و مداح اهل‌بیت (علیهم السلام) و صدای پرشور دوران دفاع مقدس؛ شادروان «عسکری اسماعیل‌پور» را به خانواده محترم و معزی و جامعه بزرگ ایثارگری استان بویژه مردم بابل تسلیت می‌گویم و برای آن رحیل راه عشق و ایثار، آمرزش و رضوان الهی و برای بازماندگان و وابستگان، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار