پیکر مطهر حماسه خوان لشکر ۲۵ کربلا در بابل تشییع شد+ فیلم

پیکر مطهر «عسکری اسماعیل پور» ذاکر و جانباز دفاع مقدس امروز در بابل تشییع و در جوار برادر شهیدش «صدیف اسماعیل پور» در روستای معلم کلا خاکسپاری شد.
کد خبر: ۶۵۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰ - 24March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، پیکر مطهر «عسکری اسماعیل پور» ذاکر و جانباز دفاع مقدس پیش از ظهر امروز با حضور مردم قدرشناس و شهیدپرور از مقابل سپاه بابل به سمت میدان ولایت برگزار و سپس به زادگاهش روستای معلم کلا منتقل و در جوار برادر شهیدش «صدیف اسماعیل پور» خاکسپاری شد.

مراسم وداع با پیکر این جانباز دفاع مقدس شب شنبه با حضور مردم ولاییمدار، خانواده شهدا و همرزمان این جانباز سرافزاز با مداحی «سیدمجتبی حبیبی» و کربلا و «سیدایمان حسینی» در آستانه مقدس امامزاده قاسم (ع) بابل برگزار شد.

 «عسکری اسماعیل پور» ذاکر و جانباز دفاع مقدس بامداد چهارم فروردین در سن ۷۱ سالگی بر اثر عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

«اسماعیل پور» ذاکر و مداح اهل بیت متولد روستای «معلم کلا» شهرستان بابل بود که نوای حماسی‌اش برای رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا و مردم دیار علویان آشنا بوده و اثرِ ماندگار ایشان «بهر فتح کربلا با کاروان، می‌رود این لشکر از مازندران» که توسط «صادق علی رنجبر» سروده شده است یکی از معروفترین آثار به جای مانده از این مداح مازندرانی است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار